2018. január 22., hétfő

Karácsonyi kreatívkodás

Sziasztok!
Először is boldog új évet mindenkinek!
Már régóta szerettem volna megírni ezt a posztot, de valljuk be...kissé lustiztam mostanáig. De végre minden képet megformáztam, logóztam, már csak írni kell! Hát álljunk is neki.


Karácsonyra megint készítettem pár ajándékot a sütik és a vett hasznos ajándékok mellé. Idén a kézzel festés mellett döntöttem, mind a porfestés, mind a gélfestés érdekelt. Korábban már kacérkodtam  ilyesmivel, itt találtok hozzá posztot: airbrush-sal és kézzel festett képek

Jöjjenek akkor a képek!

Porfestések:

A kedvenceim kerültek előre a montázsban, azok amik legkevésbé nyerték meg a szívemet, lettek az utolsók. A kutyus nagymamámnak készült, a macicsalád legkisebb tesómnak. A hat többi kép pedig az unokaöcséimnek/unokahúgaimnak.
A szisztéma ezeknél egyszerű volt. Fogtam az eredeti képeket, tükrözve, méretezve kinyomtattam. Szénceruzával átrajzoltam, és rányomtam a kinyújtott anyagra. Ezek után fractalos fekete ételfilccel megrajzoltam a körvonalakat, és az adott színek szerint porral kifestettem a képeket.

Gél festések:

Itt nincs kedvencségi sorrend, mindegyiket imádom. Az első szüleimnek készült, a második párom anyukájának (még nem kapta meg hupsz), a macis cicás és a két macis pedig páromnak meg hát...magamnak. :D
Van egy cicánk, és a párom az én mackóm, úgyhogy a harmadik igazán közel áll a szívemhez. :)
Megmondom őszintén, a géllel festett képek jobban tetszenek. Nehezebb is megcsinálni mondjuk őket.
Az elkészítés itt is hasonló, Tükrözött nyomtatás, majd szénceruzás átrajzolás. Mintát átnyomtam az anyagra. Ezt követően világosabbról haladtam a sötétebb felé. A gélből csak kevés kell, bő alkoholban feloldva, és úgy fog viselkedni, mint a vízfesték.
A leanderes tortámra is így festettem meg a képet annyi különbséggel, hogy ott még karcoltam a mintát, nem szénceruzáztam: leander torta

A kedvencekről külön is mutatnék képet, mert miért ne:



















Nektek melyik a kedvencetek?

Van egy kis hírem ennek  a posztnak a végére. Az új évvel új munkahelyen kezdtem, ugyanúgy dekorálóként. Itt is lehet, hogy lesz lehetőségem képeket mutatni a munkáimról, melyeknél már én végzem a töltést, és a körbekenést is.  Még dolgozom rajta, majd eldől valamikor. :) Bőven van mit tanulnom és gyakorolnom, és remélhetőleg meg tudok felelni az új kihívásoknak, amik rám várnak.

További szép hetet kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése