2016. április 3., vasárnap

Gravity defying sörös korsó

Sziasztok!
A héten volt egy bakancslistás tortám, amit végre elkészíthettem. A gravity defying részen még erősen dolgoznom kell, de elsőre boldog vagyok az eredménnyel. :)
Íme:
Mivel magas torta volt, ezért kellett bele belső tartószerkezet, amihez segítséget találtok a korábbi bejegyzésemben: LINK ITT
Ehhez a tortához kipróbáltam a francia vajkrémet, amihez receptet itt találtok: LINK ITT
Azt hiszem, új kedvencet avattam magamnak ezzel a vajkrémmel. Gyönyörűen el lehet simítani. Tudom, ennek a tortának a teteje vajkrémezés szempontból nem a legcsodásabb , de mentségemre legyen mondva, hogy már nagyon fogytam a vajkrémből :) Viszont a többinél látható, milyen szép simára lehet kenni. :)
A bevonat smartflex velvet, amivel nagyon elégedett vagyok. :) Figurákoz tényleg nagyon szupernek látszik, de bevonatként is jó, nekem talán kicsit túl kemény, de ehhez a tortához pont jól jött, mivel két részletben kellett bevonnom, amihez jó, ha van az anyagnak tartása (külön a tetejét, majd egyben az oldalát).
A készítés menete:

Próbáltam magamhoz híven törekedni arra, hogy minden ehető legyen, úgyhogy hahaaaaa, megint cukor üveg! Bár most adtam neki egy hungarocell alapot, amit bevontam, úgyhogy innentől fogva nem teljesen ehető, de mégsem egy igazi üveg, vagy sörös doboz, hanem emlékbe elrakható, kézzel készített munka. :) Még mindig sok a hiba benne, de ez már határozottan jobb mint az előző pezsgős üveg. :)
A pereces tartó is tortából készült, hogy legyen hova szúrni a gyertyákat. A pereceket is bevonó masszából készítettem, airbrush-sal festettem, és cukorral "sóztam" :D
A tortadob a szokásos módon készült. :)
A logókhoz ostyát használtam.
Eredetileg nem így képzeltem el a gravity defying részt, de sajnos összerakáskor egy kis súlyproblémába ütköztem. Az üveg sajnos túl nehéz volt  az állványnak, időm pedig már nem volt rendesen stabilizálni, úgyhogy  gyors megoldásképp fa rúd segítéségével csináltam meg a éppen sört kiöntő hatást.
Pár részletkép: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése