2015. november 29., vasárnap

Alvó mackó figura, airbrushsal festve

Próbálom minden apró tortás dologba, amit csinálok az airbrusht is becsempészni. Így most a figurázásban is használni kezdtem. Ez az első próbálkozás eredménye.

Aki ismer tudja, hogy mackó mániás vagyok, úgyhogy a téma nem lehet akkora meglepetés tőlem. :D A készítése pedig:

Amit tudni érdemes:

  • festés előtt a szemeit takarjuk el, hogy világos maradjon a terület
  • felhasznált színek: sárga, piros, étcsoki, fekete, világoskék, királykék
  • az alap díszítését alkoholban feloldott arany festékkel csináltam, és barnával illetve feketével árnyaltam (megint airbrush)
  • a pompomhoz egy nagyobb gombócot több kicsivel körbevettem, és a mini fejű gömb eszközömmel cakkoltam az illesztékeket (apró infó: tortadíszítéshez, aliexpersszen vett, kozmetikus szett egyik darabja az eszköz, imádom)
  • az alap mintája megint egy anyagba nyújtott tapétának köszönhető
A takaró:
Találtam róla videót! LINK ITT
A szalag, amivel az asztalon tartja az anyagot, festőboltban vagy barkácsáruházban kapható. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése