2015. december 26., szombat

karácsonyi virágcsokrok, ajándék gyanánt

Édesanyám csokra

Édesanyámnak készítettem a nagyobb virágcsokrot, párom anyukájának pedig a kisebbet ajándék/ dísztárgy gyanánt.
Párom Anyukájának csokra

Az előző blogposztban készített vörös rózsa így gazdára talált. Nagyrészt ezeknél is airbrush segítségével színeztem, viszont a szederszemeket és a virágoknál az árnyalást porfestékkel csináltam. 
A nagy csokor alapja hungarocell, amit burkolóval vontam be, marcipán formázó eszközökkel alakítottam ki a fahatást, és airbrushsal adtam neki színt. Felhasznált színek:

  • sárga
  • narancs
  • piros
  • zöld
  • étcsoki
  • fekete
A talapzathoz pedig tapétával nyomtam be egy mintát, majd sárgával, zölddel és annak különböző árnyalataival, illetve feketével festettem.

A rózsa készítéséről már írtam posztot, a szederről pedig egy fotó és a mellékelt magyarázás elég is. :)
  1. készíts egy tojásformájú alapot
  2. csinálj rengeteg pici golyót és gyűjtsd össze egy eldobható tasakba
  3. egy kevés masszát keverj össze vízzel, esetleg hidegzselével, és használd mint ragasztót. Jól fedjed be az alapot vele, majd forgasd meg a zsák golyóban. 
  4. az üres helyeket töltsed ki a maradékkal
  5. színezd ízlés szerint mikor megszáradt (kb 1 éjszaka elég) (én itt zöld, púder rózsaszín és étcsoki illetve púder rózsaszín, lila, padlizsán illetve fekete porfestékekkel színeztem )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése