2016. június 15., szerda

torzó torta, a legújabb kedvenc

Sziasztok!
Már alig vártam, hogy ezt a tortát megosszam veletek, még akkor is ha majdnem éjfél, én pedig majdnem összeesem az asztal előtt fáradtságomban! :D Imádtam készítésének minden egyes pillanatát. Az ilyen tortákat élvezet elkészíteni. ^^ De lássuk, miről is beszélek:



A gyógytornász évfolyamunk bankettet tartott ma, és erre a jeles alkalomra készítettem ezt a szakmába illő tortát. ^^ És természetesen megmutatom, hogy hogyan készült! könnyebb mint aminek látszik. :)

Az összerakás
A bevonás
A festés
Egyébként, elárulom, ez nem az első torzó tortám amit készítettem. :) Még évekkel ezelőtt egyik barátnőm szülinapjára is hasonló készült, amire akkoriban még roppant büszke voltam. :D És már egy ideje álmom, hogy újra elkészíthessem, úgyhogy kapva kaptam ezen az alkalmon! :D Olyan jó látni egymás mellett a két tortát. Szinte ég és föld a kettő! De még anatómiai szempontból is sikerült pontosabbra elkészítenem a mostanit. :)



Csajok ( és a pár úriember), köszönöm ezt a pár évet, amit együtt tölthettünk, rengeteg jó embert ismertem meg köztetek és sok pozitív élménnyel gazdagodtam ebben az időszakban. :) És köszönöm, hogy kibírtatok és segítettetek illetve támogattatok a sulis időszak alatt, nélkületek nem sikerült volna 98%-ban végigcsinálnom az egyetemet (fránya két vizsga még ősszel)! :D És az már csak igazán jó?/ rossz? bónusz, hogy ha szükségem lesz jó gyógytornászokra, hogy kigyógyítsanak a különböző kezdődő kar problémáimból, tudom, kikhez fordulhatok! :D

Végezetül pedig, egy másik szögből készült, immáron lakkozást követő kép:


Na én kidőltem! Sziasztok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése