2016. február 13., szombat

Jaguár kölyök

Barátnőkkel való találkára készítettem ezt a kis cukiságot. :) Mivel amit tanulok egyetemen, nem igazán a fő érdeklődési köröm, illetve az erősségem, ezért ők segítettek át a vizsgaidőszakokon. Cserébe pedig úgy gondoltam, miért ne hálálhatnám meg a sok segítséget olyannal, amiben én vagyok jó! A témán sokat törtem a fejem...kiskutyát nem szerettem volna, az elég "átlagos" témának számít manapság. :D Elegáns tortáról is lemondtam, különlegesebbet akartam, na meg persze olyat, amihez használhatom az airbrusht. Így jött a jaguár kölyök. Bár igazira végül nem igazán hasonlít, azért boldog vagyok a rajzfilm szerű változatával. :P Mivel most nagygyakorlatokra jártunk a félévben (héten Törökbálinton boldogítottam a gyógytornászokat), ezért igazán időm sem volt pepecselni vele, csütörtökön  17:30 körül álltam neki, péntek hajnali négykor végeztem vele.

Jöjjön a hogyan készült!
A legfőbb mozzanatokat fotóztam le:

Haszmált színek, fújási sorrendben:

  • sárga
  • narancs
  • kevés piros
  • barna
  • fekete
A pöttyöket fekete porfestékkel erősítettem. A szemeit kézzel festettem kékre.
A bajusz idő híján nem ehető dologból készült, hanem vékony virágdrót lett, de a célnak azt hiszem megfelelt. :)
utólag azért még festettem volna egy kicsit, például barnát a pöttyök köré is, de akkor, éjjel négykor csak örültem, hogy készen van . :) Na nem baj, remélem későbbiekben lesz még lehetőségem ilyen tortát készíteni. :)
Az alátéthez nem akartam most még plusz unidecet használni, meg hát időőőőő...ezért fogtam kedvenc deszkámat, és befújtam zölddel, meg feketével, hogy azért mégis nem egy sima háttér legyen (úgy vagyok vele, hogy minek "elrontani" egy szép alap tortát azzal, hogy egy sima aranylapra ráteszed...sokat számít, ha már környezetbe helyezed, és lehet -anyag, de vizuálisan rengeteget dob az összképen!)

Nem tudom, mennyire elég, vagy érthető ez a poszt, de kellemes olvasgatást hozzá, ha lennének kérdések, szívesen válaszolok bármire. :)
Pápá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése