2016. február 20., szombat

A Meglepetés golden retriever kölyök

Egy kedves barátom kérdezte tőlünk vasárnap, hogy milyen ajándékot adhatna a barátnőjének. Minden hónapban küld neki valamit, így ki volt fogyva az ötletekből, úgyhogy mondtam neki, miért ne adjon neki egy tortát, úgyis tetszettek a lánynak az eddigi munkáim. Megegyeztünk, meglett a terv, én meg neki is álltam a munkának, tekintve, hogy másnapra kellett a torta.
Duplacsokis karamellás (nyamm) az alap, karamellás ganache köztes krém, és unidec borítás. Ütős kombó.
Összerakni viszont nem volt egy egyszerű történet.  Meg kell állapítanom, hogy a kórházi nagygyakorlatok nem igazán vannak barátságban a tortakészítéssel! De mindegy, pár órával kevesebb alvás még belefér.
De a lényeg, a hogyan készült:

Természetesen van képes segítség is:
Nehéz volt megfesteni a retrievert...a világost meg sem próbáltam, azt nem most akartam kitalálni, hogy hogyan is lehetne megoldani. De azt hiszem a sötétebb fajtát sikerült eltalálni. :) A szeme sötétbarna alapból, de a képek nem adják rendesen vissza...bár ha megnézünk egy képet a kutyusról, úgy néz ki minta amúgy is fekete szemei lennének, úgyhogy annyira azért nem tér el :)

A festéshez használt színek:
  • sárga (nagyon halványan)
  • narancs 
  • barna
  • kevés fekete
Inkább érdemes a sárgával halványan kezdeni, mert utána erősíteni még tudod (itt nem érvényes annyira az, hogy ha már sötéttel lefújtad, a világos nem fog látszani), de fordítva ez nem működik.
Az  alap készítésének technikáját Krickynél tanultam. Az engedélye nélkül nem osztanám meg. :)

Búcsúzóul kis montázs különböző szögből. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése