2016. január 26., kedd

Diabetikus farmtorta




Erre a hétre egyik ismerősöm igazi kihívás elé állított: Csináljak neki diabetikus formatortát! Volt is egy eredeti bevonatos elképzelés, aminek sajnos változnia kellett, mert az eritritet nem tudtam porcukor finomságúra ledarálni (legközelebbre már kávédarálót beszerzek neki, azzal talán sikerül a megfelelő finomságot elérni), így tejszínes torta lett belőle. Az alsó szint csokoládés epres, a felső pedig marlenkás volt (már diabetikus mézpótlót is lehet kapni!). Hát nem mondom, kell még a tésztákon kísérleteznem, de azért nem lettek rosszak! :D 

Mivel alapból nem szoktam krémes díszítést csinálni, így ez is egy jó kis kihívás volt. A torták 35%-os állati tejszínnel lettek fedve, a felhők, virágok és a zöld alap is azzal készült. A barna "szántóföld" ganache folyékony állapotában lett piping-olva, a kutyus pedig a ganache trüffel formájából készült. A báránykák pedig vajkrémből vannak. Összességében, bár a tervet nem teljesen sikerült kivitelezni, elégedett vagyok az eredménnyel. Elég egyedi lett ez a torta, mégis szerepel rajta nagyjából minden, ami az eredeti elképzelésben benne volt. :) 

Ide is becsempésztem azért az airbrush-t, mivel a színátmenetet azzal fújtam. ^^ és jó tudni már biztosan, tapasztalati alapon, hogy airbrush-sal tényleg mindenre lehet fújni (azért itt csínján bántam a festékkel).

Bár fázisfotók most nem készültek, de azért feltölteni fel akartam a blogba. :)
Búcsúzóul így egy kép másik szögből a tortáról!
Jó éjszakát! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése