2017. január 9., hétfő

Műhelyi munkák 3. rész, Bemutatkozik Öff superior! és tigris mellé ^^ jah és galaxis!

Sziasztok!

Végre. Eljött az idő. Az első és eddig egyetlen torta, amivel teljesen elégedett vagyok. Öff Superior!


Bizony, ő torta, Még a feje is.

Fa tortalapba cukrászunk belefúrt négy darab faoszlopot, melyre rögzített egy vékonyabb fatálcát. A tortát ezek után már fel tudta építeni a szerkezetre.
A hasa, és a lábai bevonó anyagból lettek felépítve. Aláburkolással formáztam is, megkapta a szemgödröket, a nyakánál levő átmenetet, a pofiját. Chocodecet fehérrel összegyúrtam, és a kapott világosabb barnával bevontam a tortát, majd eldolgoztam az illesztéseket. Hozzáadtam az orrát, a füleit, a  szemeit, lábánál levő lelógó szőrt, és a farkát. Majd szilikon eszközzel szőröztem. Próbáltam arra törekedni, hogy a szőr úgy rétegesen legyen kialakítva, mint egy igazi vaddisznónál.
Az agyarait csak fújás után kapta meg.
Fújás előtt letakartam a szemeit kevés anyaggal. Majd árnyaltam előbb kevés naranccsal, majd barnával és feketével, valamint az orránál még rózsaszínnel.
Levettem a szemfedést, majd kifestettem a szemét. Mindig fontos, hogy egy kis fehérrel fényt adjon az ember a szemeknek, legyen szó akár figuráról, akár formatortáról.
Felhelyeztem az agyarakat, majd kevés feketével nagyon enyhén árnyaltam.
Ezt követően füveztem körbe fokhagyma kinyomó segítségével, majd adtam hozzá a már héten korábban elkészített és megfestett faleveleket.

Na itt van még pár sneaky sneaky hűtőkamrában készített kép :P



És Kész! Jó súlya volt Öffnek! És nagyon nehezen váltam meg tőle. :P

Tigris

Úgy voltunk vele, hogy picit megkönnyítjük a helyzetünket, és lapuló tigrist készítünk. Cukrászunk betöltötte a tortát, én meg díszítettem. A metódus ugyanaz volt, mint mindig. Aláburkolás, fonalak kialakítása. Burkolás, jelen esetben fehérrel. Szemek, szemhéj, fülek, farok, lábak anyagból kidolgozása és tortára illesztése. a szemeknél nagy volt ám a dilemma. :D Már csak ketten dolgoztunk, a cukrászunk pedig társaságot nyújtott. Közben beszélgettünk, és mindenkinek más elképzelése volt a pofijáról, így sosem tudtunk megegyezni. Végül így alakult, nekem tetszett, most is tetszik, maximum a festése lehetett volna jobb. :P

Fújáshoz narancsot, barnát és feketét használtam. A fehér részeket takarhattam volna anyaggal, de fáradt is voltam, késő is volt, úgyhogy csak kihagytam az adott területeket. A csíkokat is szabad kézzel fújtam, nem használtam most papír stencilt. :)
Végül a szemét festettem ecsettel.

Még kimaradt a múltkori műhelyi részből a második ásványos torta!


Ő nem volt olyan egyszerű történet, az ásványos "csillagkaput" nem tudtam előre elkészíteni. A többi kiegészítő viszont előre készült.
A világoskék kristályos tömbböt egy héttel előre készítettem cukorsziruppal, az alábbi videó alapján: rock candy geode
A lapos elem isomaltból készült.
Előbb a szinteket készítettem el. Bevontam egy gyári kékes, lilás keverékkel, majd kékkel, lilával, feketével és fehérrel fújtam. A "csillagokhoz fogtam egy sűrű fésűs ecsetet, belemártottam fehér airbrush festékbe, és így spricceltem a tortára. Ezt meg lehet csinálni fogkefével is.
Összeraktam a szinteket, majd felépítettem a "kaput", Melynek drót alapot adtam. Ezt vontam be chocodeccel, majd ragasztottam rá a kandiscukrot, melyet kékkel és barnával festettem.
A kettő előre elkészített elem picit nagyra sikerült, de kellett a tortára, így megkértem főnököm, hogy helyezze fel helyettem, mert nekem nem volt bátorságom hozzá. :P

Hát ennyi. úgy éreztem Öff superior megért egy külön posztot! :D remélem ti is így vagytok vele. :)
Hamarosan újra jelentkezem, ugyanis nem lustiztam szabi alatt sem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése